Vika viikko
Töissä oli mukavaa pääsin tekemään normaaleja juttuja ja se oli kivaa, ei ollut mitää mistä en olisi pitänyt, asiakkaat olivat mukavia mulle ja työntekijät juttelivat paljon kanssani. Työkaverini söi kanssani melkein joka päivä ja pidettii yhdessä viimeinen ehtoollinen ravintolassa hehhe.
Perjantaina oli vika päivä ja se tuntui vähän surulliselta että piti jättää kiva työpaikka taakse. Sain valita suklaapuolelta itselleni lahjan ( pomojen pomo oli päättäny niin) ja valitsin itselleni yhden suklaarasian. Myöhemmin sain kolleegoilta läksiäispussin missä oli erilaisia herkkuja ja matkamuistoja kaikilta jotka olivat tehneet kanssani töitä. Jokainen työntekijä tuli vuorollaan hyvästelemään mut.

Täällä todettiin yhdellä miehellä koronavirus ja se sai ihmiset sekaisin. Olimme täyttäneet desinfiointi hyllyt täytee ja parissa tunnissa kaikki desinfiointi aineet olivat menneet ja seuraavat päivät asiakkaat tulivat kyselemään multa monta kymmentä kertaa päivässä onko niitä missään, vaikka ne kysyivät sen saksaksi niin osasin vastata niille hyvin että nekin ymmärsi ettei niitä ole nyt saatavilla.

Työkaverit veivät mut lauantaina Kölniin. Matkustimme junalla ja olin ihan sekaisin ja olin mennyt väärälle asemalle joten paniikissa tilasin taksin ja pääsin asemalle ja pääsin lähtemään poikien kanssa kölniin. Kävimme katsomassa nähtävyyksiä. Näin ison kirkon ja monia hienoja juttuja. Kävinme syömässä ja shoppailemassa. Ostin ruman hupparin koska alkoi sataa kaatamalla vettä.
Tanssiittiin ja pidettii yhdessä hauskaa. Yöllä odotettiin junaa ja pidettiin oma karaoke show asemalla ja tanssittiin.
Pieniä ärsyttäviä juttuja kävi matkan varrella mutta pojat auttoi muo.
Päätin että otan lävistyksen tai tatuoinnin muistoks ja mentiin lävistysliikkeesee ja 5minuuttia ja sain lävistyksen. Se ei sattunut yhtää.
Sunnuntaina nukuin pitkää ja kotona pidettiin kahvittelu tilaisuus opettaja ja host perheen äiti tuli kanssamme juomaan kahvia ja syömään munkkeja. Sen jälkeen menin hyvästelemään ystävän. Se oli haikeaa hyvästellä hänet mutta luvattiin että tulevaisuudessa nähdään.
Maanantaina kävin ostelemassa vielä muutamat lahjat itselleni ja kavereille ja sitten menin kotii pakkaamaan loppuu ja opettaja haki mut juna-asemalle. Ostettiin mulle lippu ja lähdin junalla kohti düsseldorfia.
Matkalla unohin nousta junasta menin panikkiin ja nousin seuravalla pysäkillä ja menin taxiin. Se ajoi tosi lujaa kohti lentokenttää, hän kai ymmärsi kun juoksin sen luokse hysteerisenä ja posket märkänä että on kiire.
Pääsin lentokoneeseen ja lähdettiin kohti suomea.
Suomessa isi haki mut ja vei kotiin. Matkani oli päättynyt.
Mitä positiivista tältä reissulta?